keskiviikko 7. elokuuta 2013

back from vacation

oi, mikä ihana kesäloma! olen käynyt bloggerissa viimeksi kesäkuun viimeisenä, vähentänyt instagramin käyttöä, lukenut sähköposteja harvakseltaan ja, no, lomaillut.

nyt on aika palata sorvin ääreen. hyvin jännittävää, mulla on nimittäin täysin uudet kuviot! istun oman työpöytäni ääressä työhuonekommuunissa, jossa työskentelee ihmisiä eri aloilta. olet superinnoissani! osan viikosta olen opintosihteerinä entisessä opinahjossani, mikä sekin on kivaa.

lomalla olen matkustanut, vahtinut parvekepuutarhaa, ajanut ilmastoimattomalla autolla satoja kilometrejä, lillunut niin meri- kuin järvivedessäkin, lukenut, jutellut, nauranut, herkutellut ja nauttinut elämästä. suruakin kesään mahtui, kun rakas isoisäni nukkui pois muutama viikko sitten. ikävä ja kaipaus jäivät, mutta sydän on täynnä kauniita muistoja.

lomalla on ollut aikaa myös ajatella blogia. ajattelutyö on tosin vielä kesken, pohdiskelen sitä, että alkaisinko keskittyä blogissa johonkin tiettyyn asiaan tai teemaan yleisen tajunnanvirran sijasta.

ja tänään pääsen kampaajalle! olen odottanut tätä j-o-k-a päivä jo kahden kuukauden ajan...

tästä se siis lähtee taas! huippuihanaa että täällä on ollut kävijöitä myös lomani aikana, makes me happy :)

päivänne ratoksi vielä muutama lomaotos:


herkkupavlovaa...


louhisaaressa. (parturiin!)


laivalla... (parturiin!)


parturiin!


upea mandelmanns trädgård etelä-ruotsissa


kirppikseltä iskemättömät swedish hasbeensit!


ales stenar, ruotsin stonehenge.






havainnollistava kuva: heinäkuinen aurongonnousu mökin terassilta kuvattuna. ei paha.


Ei kommentteja: