keskiviikko 8. toukokuuta 2013

päivän inkkari

                                                                      ugh!


asfaltti-inkkarini saivat aamuisella juna-asemalla niin paljon tuijotusta osakseen, että rupesin pohtimaan julkisen kommentoinnin merkitystyä. vaikka en koe pukeutuvani siten kun pukeudun siksi, että joku kommentoisi kadulla ja saisin huomiota, olen huomannut, että tuntemattomilta tulevat kommentit lämmittävät todella paljon.

aikakausibileissä muutama viikko sitten eräs nainen tuli (okei, loppuillasta ja vähän huojuen mutta anyway) luokseni ja sanoi että olet vaan niin kaunis, ja upea kokonaisuus tuo asu. mä olin ihan äimänä, mutta tapauksen seurauksena mulla oli hymy korvissa asti seuraavat kaksi päivää. mutta perussuomalainen (ei liity puolueeseen) tuijottaminen on hankalampi tulkittava.

jos itsetunto on kohdillaan, voi mitään sanomattomat tuijotukset varmasti kääntää aina ihasteluksi. mutta jos se keikkuu välillä vähän niin ja näin, minä ainakin mietin pitkään että oliko räkä poskella/tukka huonosti/huulipunaa hampaissa kun tuolla lailla tuijotettiin. ja luultavasti aivan turhaan!

olen monesti miettinyt myös sitä, että itsekin pitäisi sanoa ääneen jos näkee kadulla/bussipysäkillä jonkun, jolla on ihana tyyli. kun itse tietää miten hyvää se tekee. tästäpä otankin itselleni seuraavan kasvun paikan.

ja joskus vielä sanon niille tuijottelijoille: niin, eikö sinustakin ole aika kauniit kengät!

Ei kommentteja: