tiistai 14. toukokuuta 2013

onnistunut minä

tänään on huomattavasti parempi kenkäpäivä :) tämä alkuviikko on aika haipakkaa enkä ole oikein kerennyt blogiin, mutta huomista odotan kuin kuuta nousevaa, kerron myöhemmin miksi.

halusin jakaa kanssanne kuvan, joka löytyi huhtikuisista aikakausilehtibileistä kertovan ajankuvan sivuilta. minua pyydettiin kuvaan asuni takia, ja se on näköjään päässyt myös kuvatekstiin, asuani kun kehuttiin siinä yhdeksi illan tyylikkäimmistä :)

en halua tässä brassailla superjulkisuudellani (hehe) vaan ihmetellä sitä, miten sitä katsoo itseään. ensimmäisenä kuvassa kiinnitin huomioni näihin asioihin: keltaiset hampaat! ikenet paistaa! kaksoisleuka (!!!!!!)

...mutta myöhemmällä tarkastelulla olen kuitenkin sitä mieltä, että kuva on onnistunut, näytän itseltäni näyttämättä kuitenkaan yksisilmäiseltä merihirviöltä tai hajonneelta teinipojalta kuten yleensä, ja kuvassa on kivaa sellaista vintagevibaa. ja asuvalinta oli hyvä! hyvä minä!

vai mitä ajattelette?


(jatkan päivää sellaisella wagner-sarjakuvapossutyylisellä itseihannoinnilla: minä! minä! minä! minä!)

Ei kommentteja: