tiistai 28. toukokuuta 2013

mix'n match

olen viime aikoina huomannut jonkinlaista kehitystä pukeutumistyylissäni. en voi vielä sanoa varmasti, onko kehitys tapahtunut eteen, taakse vai sivulle, mutta kehitystä se on joka tapauksessa!

olen aikaisemmin luokitellut itseni aika klassiseksi pukeutujaksi, tosin klassiseksi hyvin omalla tavallani. teininä klassisuus yleisesti tarkoitti micmacin tiukkoja farkkuja, tiukkaa neulepuseroa ja longchampin shopperia - mulla ei ollut mitään näistä. sen sijaan tein itselleni keskiharmaasta jerseykankaasta täyspitkän hameen, asustin sen harmaalla neulepaidassa, harmailla kengillä ja kiedoin kaulaani harmaan huivin. saatoin myös pukeutua marimekon unikkokankaaseen päästä varpaisiin. ja oli mulla kirkkaanoranssit korkkaritkin, joilla en osannut kävellä. käytin niitä silti oranssin minihameen kanssa... huh.

sittemmin jumituin moneksi vuodeksi farkut ja teepaita -yhdistelmään, ihan jo töidenkin takia. tämän kevään aikana olen kaivanut tyylini - vähän kuin taikinajuuren! - naftaliinista, ja se on lähtenyt ihan omille teilleen. viimeisten viikkojen aikana olen huomannut, että olen oppinut yhdistelemään hyvinkin erilaisia elementtejä pukeutumisessa. ja tuonut jotain siitä juhlapukeutumisesta, jossa olen aina ollut hyvä, tähän arkeenkin.

ostin weekdayn jättivillatakin jo vuosia sitten. se lojuui pitkään käyttämättömänä kun se oli liian kuuma sisälle. vasta viime vuonna tajusin napata sen ulkokäyttöön. ja räikeydestään huolimatta se käy kaiken kanssa...



...myös minna parikoiden.


pieni kynnys oli muuten tuo sukat korkkareissa -yhdistelmä, mutta ilman ei voinut olla.ohuista sukkiksista leikatut "sukat" näyttää oikeastaan yllättävän hyviltä!

Ei kommentteja: