keskiviikko 15. toukokuuta 2013

galaksi räjähtää

tänään mulla on ensimmäinen valmennuskerta optimal performancella. jännittää kovasti, mutta olen myös tosi innoissani. siellä tehdään sellainen biosignature-koe, jolla mitataan hormonitasapainoa. käytännössä ne kohdat joissa on läskiä (kauheaa) enemmän kuin noin keskiverrosti "pitäisi" kertovat siitä, mitkä hormonit ovat epätasapainossa.

oikein huonon oppilaan tavoin en mene avoimn mielin, vaan olen tehnyt vähän etukäteispähkäilyjä. olen varma, että napsahdan tuossa testissä nimenomaan vatsastani. keskivatsaan kertyvä rasva kertoo stressistä ja univaikeuksista. avot, mulla on molemmat. olen meedio! kiinnostavaa kuulla, mitä he sanovat.

olen myös laatinut listan, että mitä asioita haluaisin valmennuksen kautta lähteä selvittämään/parantamaan elämässäni. se on seuraavanlainen:

- aamiaisen syöminen, sen miettiminen, mikä on hyväksi
- juonko tarpeeksi (en)? miten saada asia kuntoon?
- millaiset ruoat sopivat minulle? millaiset eivät sovi? miten löydät hyvän tasapainon tähän?
- miten saada uni tasaiseksi ja nukkua heräämättä?
- millainen liikunta olisi hyväksi minulle?
- mistä saan energiaa? mikä vie energiaa?
- jaksaminen, mielialan vaihtelut, ym.

melkoinen lista! olen todella ladannut kaikki ongelmani tähän... mutta optimal performance on tehnyt niin uskomattomia tuloksia ihmisten kanssa, että luotan kyllä itseni heidän kasiinsä :)

viime lauantaina pilatestunnin jälkeen ostin jooga/jumppa/pilatestrikoot, joita olin pitkään studion puodissa kuolannut. maksoin niistä itseni kipeäksi, mutta laatu ja PRINTTI korvatkoon sen.


kuvassa tavoiteminä!

printti on mielestäni aivan ihana! nimeltään galaxy, mutta avaruusräjähdystä enemmän se kuvaa mielestäni jotakin ihanaa satumaailmaa. kuvassa printti myös näyttää todellisuutta vaaleammalta, luonnossa on paljon vihreämpi.

merkki on amerikkalainen onzie. kaikki vaatteet tehdään amerikassa alusta loppuun, se nostaa tietysti nykymaailmassa vaatteen hintaa roimasti. materiaali on pehmeää ja liukasta, käytännössä vaatteissa voi myös uida erittäin hyvin.

raportoin heti illalla, miten kävi!

Ei kommentteja: